Drugssquare - International Online Speciality Pharmacy

Drugssquare has been a trusted online provider of generic and branded pharmaceuticals to consumers. Our products includes HIV/AIDS, Cancer, Liver Diseases, Cardiovascular Conditions, Respiratory and Inflammatory Diseases among others.

Drugssquare - International Online Speciality Pharmacy

Drugssquare has been a trusted online provider of generic and branded pharmaceuticals to consumers. Our products includes HIV/AIDS, Cancer, Liver Diseases, Cardiovascular Conditions, Respiratory and Inflammatory Diseases among others.

Erectile Dysfunction Drugs - Check Super Kamagra price, dosage, side effects and Precautions.

قرص Super Kamagra چیست و چگونه کار می کند؟

قرصهای Super Kamagra حاوی سیلدنافیل+داپوکستین در درمان اختلال نعوظ و انزال زودرس استفاده می شود. سیلدنافیل و داپوکستین ، که اختلال نعوظ مردان و انزال زودرس را درمان می کند. سیلدنافیل یک مهار کننده فسفودی استراز نوع 5 (PDE 5) است که با افزایش جریان خون به آلت تناسلی در هنگام تحریک جنسی عمل می کند و نعوظ آن را پس از تحریک جنسی امکان پذیر می کند. داپوکستین یک مهار کننده انتخابی بازجذب سروتونین (SSRI) است که سطح سروتونین را در اعصاب افزایش می دهد تا زمان لازم برای انزال را افزایش داده و کنترل انزال را بهبود بخشد.


نام تجاری: Super Kamagra 160 میلی گرم

ترکیب: سیلدنافیل سیترات و داپوکستین

تهیه کننده: Ajanta Pharma

قدرت: سیلدنافیل سیترات 100 میلی گرم و داپوکستین 60 میلی گرم

فرم: قرص

بسته بندی: بسته 4 عددی قرص

کشور مبدا: هند


چگونه باید قرص Super kamagra بخورم؟

قبل از شروع مصرف این قرص ، توصیه پزشک همیشه سریع است. قرص Super kamagra یک قرص خوراکی است که باید با یک لیوان آب مصرف شود تا به راحتی حل شود. مصرف بیش از حد همیشه محدود است و نیازی به مصرف روزانه این قرص نیست. باید یک بار در روز (در فاصله 24 ساعت) مصرف شود. این قرص را یک ساعت قبل از جلسه عشقبازی مصرف کنید. زیرا برای نشان دادن اثرات بر علیه اختلال عملکرد جنسی و انزال زودرس زمان می برد.


عوارض جانبی قرص Super Kamagra


برخی از عوارض جانبی نادر سیلدنافیل 100mg+Dapoxetine 60mg عبارتند از سردرد ، اسهال ، تهوع و سرگیجه. فقط تعداد کمی از کاربران از این عوارض جانبی رنج می برند. این عوارض جانبی در افرادی که حتی داروهای دیگری با سیلدنافیل 100 میلی گرم+داپوکستین 60 میلی گرم مصرف می کنند شایع است. افزایش دوز به طور تصادفی بدون مشورت با پزشک نیز ممکن است علت عوارض جانبی باشد.


Super Kamgra Tablet (Sildenafil Citrate and Dapoxetine)Precautions :

توصیه می شود هنگامی که از قرص های Super Kamagra هیچ گونه حساسیت ندارید این قرص را مصرف کنید. سعی کنید از خوردن غذای سنگین قبل و بعد از مصرف این قرص اجتناب کنید در غیر این صورت قدرت نعوظ سخت تر و طولانی تر را از دست می دهد.


Drugssquare.com - Super Kamagra Tablets Supplier and Exporter from India


پیشرفت های پیشگامانه در صنعت داروسازی ، آن را به مرحله توسعه مداوم رسانده است. شرکت ما ، داروسازی Drugssquare همچنین در حفظ هزینه های دارویی نسخه ای و بدون نسخه تا حد ممکن کمک کرده است. برای خلاص شدن از شر مشکل نعوظ بدون بار اضافی می توانید   buy Super Kamagra Tablets online

با قیمت مناسب واقع در دهلی ، هند ، ما انبار زیادی از محصولات مراقبت های بهداشتی را در انبار بزرگ خود نگهداری می کنیم. یکی از باورهای بنیانگذار Drugssquare همیشه حفظ حریم خصوصی و امنیت داده ها بوده است.


اطلاعات تماس -


تماس / WhatsApp - +91-9958550955

ایمیل - info@drugssquare.com

چت زنده بصورت شبانه روزی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد